Betalingsformer – hvilke bør du vælge til din webshop?

En vigtig del af at starte en webshop, eller som “næste skridt” for at få flere besøgende og flere køb er at sikre, at du har de betalingsformer på din webshop, som dine kunder ønsker at bruge. Du kan se links i bunden af siden til mere information om de betalingsformer jeg nævner. OBS. Vælg et betalingsmodul der understøtter de betalingsformer du ønsker. Det sidste du vil gøre er at lave en direkte integration til Klarna (Sverige), iDeal (Holland) eller Sofort (Tyskland) fordi dit betalingsmodul ikke har det integreret på deres platform og du derfor er nødt til at lave det…

Continue Reading

Omni-channel, multi-cannel og cross-channel – buzzord fra 2016, men hvad betyder de egentlig og er det vigtigt at kende til dem?

Lad os state med omni-channel eller omni-commerce. Omni er – ifølge Gyldendals ”Store Danske ordbog” – ”forled med betydningen ‘al, alt’”.  Eller med andre ord alle kanaler – ordet bruges, i sin reneste og (vil jeg hævde) mest korrekt form om en tilgang til salg, som giver kunderne mulighed for en gnidningsfri købeoplevelse på tværs af platforme og på tværs af fysiske butikker, et call-center, et køb på butikkens hjemmeside og hvor man ellers måtte være til stede. En simpel søgning på Google giver 3,24 millioner resultater og læser man dem fra en ende er forvirringen total. At hævde, at…

Continue Reading